Citat


Back to school

Ett relativt gammalt projekt, från skolstarten. Glömde lägga upp det då, så det får komma nu istället :)

SO RELATABLE!!


Cold and cosy

Väska, mössa och vantar: Accessorize.com
Jacka: H&M
Skor: Uggs of austraila

Boho style

I höst gillar vi den bohemiska hippie-looken - både den färgstarka, möstrade stilen och den mer jordnära med mjuka blomstermönster och neutrala färger. Vilken gillar du mest?
Klänning från Asos.com, väst och väska från Gina Tricot, örhängen från Accessorize.
Armband, halsband och örhängen från H&M, shorts från runwaydreamz.

Nothing is greater than the Greatest of All

 
Nyckelring, portmonä: accessorize.com
Skor: Dr Martens
Jeans, solglasögon: asos.com
iPhone-skal: zazzle.se
Nail wraps: feelunique.com

Kärleksromaner

Jag erkänner; Jag är beroende av kärleksromaner. Det finns knappast något som är mer spännande och underhållande än kärlek, och när det blandas av en mystisk nyans av övernaturlighet så blir det oemotståndligt. Två favoritserier jag har är Fallen ängel och frost, båda har denna trevliga mix av mys och mystik.

90's babe

Jeans: Cheap Monday
Skor: Dr Martens
Jeansjacka: Levi's
Väska: Lazy Oak
Armband: nelly.com
Skjorta: Gina Tricot

Hiss eller Diss

 

Memories that made me who I am

A part of the pictures - a part of my life.
A place in a picture - a place in my heart.♥

I Just Want To Be Cool

DE HÄR KILLARNA ÄR BARA ALT FÖR AWESOME. KOLLA BARA PÅ DEM!!♥
Okej, den där första är ny och inte jättebra. Men kolla på följande videos, varenda en, så förstår du ingenting och blir jättespeedad c:
 
 
Nu älskar du dom, eller hur? C;

Galaxer i mina braxer

 
Skor: Zalando.se
Leggings: Melba
Tröja: H&M
Scarf: Accessorize.com

Min önskelista

Fyller år fredagen den 9:e november. En påminnelse till världen, jag vill ha många grattis ;)

It's all about the shoes


Emmylou

Stort musiktips till alla som gillar unik musik med fina texter; First Aid Kit. Jag älskar/hatar dom. Vet egentligen inte varför, men jag är alltid emot allt som alla andra gillar, hur bra det än är. För man vill ju vara sig själv, inte bli pressad av grupptryck, liksom. Därför har jag haft svårt att erkänna att jag gillar First Aid Kit; Alla andra gjorde också det. Men nu när de inte är riktigt lika heta längre så är det okej ;)
 
Dessa är (enligt mig) deras bästa låtar: 
Emmylou. BÄSTBÄSTBÄST♥
 
Bra låt, typ deras största hit. Musikvideon är rätt creepy O.o

Luxury laces

En trend jag noterat denna höst är all denna spets som syns på både klänningar, toppar och accessoarer. Här har jag valt ut fyra klänningar från H&M, vilken är snyggast tycker du? :)

Film och serier online

Trött på att kollar på film uppdelad i tretton videos på youtube? Missat favoritserien nu igen? Nemas problemas, här finns sidorna du behöver för att se all film och serier du känner till.
 channel1.ch kan du hitta vilka filmer som helst. På watchseries.eu finns alla engelsktalade TV-serier jag känner till. Sök rätt på det du vill se, sedan är det bara att välja en av länkarna som de angivit för att se filmen online eller så kan man ladda ner. 
Själv streamar jag alltid, man vet aldrig vad det följer med för skit när man laddar ner. (Dessutom har jag en skoldator, tänk om de skulle göra stckprov och upptäcka att jag var "krimminell. Inte för att de någonsin gjort stickprov, men ändå.)
VARNING FÖR POP UP-FÖNSTER MED RIKTIGT SNUSKIG REKLAM.

Det var gulliga Dalia som visade mig dessa sidor. TUSEN TACK♥

AWESOME DJUR :D

1. Maine Coon
Det ni ser på denna bild kanske verkar vara en helt vanlig katt, men där har du fel. Detta är nämnligen en maine coon - jättekatten. De största är över en meter långa och väger tolv kilo! När en katt av denna ras gick på en gata i London togs den för att vara ett lejon, HAHAH C:
 
2. Sjöko
För att beskriva min kärlek till sjökor finns inga ord... Men där emot ett avsnitt av how i met your mother ;) (jag älskar alla som vet vilket avsnitt jag snackar om!) Men seriöst, de ser ut som kor. Som simmar. Typ ko-sälar. UNDERBART♥
 
3. Skottsk ko
TVÅ ORD: KOSSA. MUUU. Älskar mina nya grannar♥ Även de kor som betar vid skolan äger ut världen :D Finns det något bättre än stora, konstiga kossor?? Inte om man frågar mig iaf Owo

JAG HAR FAKTISKT VARNAT ER FÖR DET FAKTUM ATT JAG ÄR RELATIVT STÖRD. KOM IHÅG DET. OCH DET HÄR ÄR VÄRLDENS BÄSTA DJUR. PUNKT SLUT. (ketchup ketchup punkt C:)

Betoning på kragen

I höst är det väldigt trendigt att sätta en stark betoning på klädesplaggens krage. Har du inga kläder med krage, och lite tomt i spargrisen? Varför inte slå till på en löskrage istället! När det gäller smycken är det också väldigt inne med krag-liknade halsband.
Blus från H&M, skjorta och löskrage från Gina Tricot och halsband från Nelly.com

Sleep tight - don't let the bed bugs bite

 
Kofta, pyjamas, kudde: H&M
Slippers: Accessorize
Hörlurar: Urbanears

USA - the land of freedom

Jacka, shorts: runwaydreamz.com
Leggings: Asos.com
Skor: Heppo.se
Tröja: Nelly.com
iPhone-skal: fyndiq.se
Halsband: thefind.com

TROLOLOLOLOLOLOLOLOLO


Kastrup

Sitter på Kastrup med mitt svindyra internet och skajpar med Dalia. Snart är det dags att gå på planet som tar mig till solen och värmen!


Autumn is beautiful


Union Jack

Klicka på bilden för att komma till sidan!

Åker imorgon :(

Hejdå bloggisen, åker till Thailand imorn som ni kanske vet ;) Kommer sakna mina kära vänner otroligt mycket, speciellt the snurra flaskan-gang ;p SAKNAR ER REDAN♥
 
Ha det bra så ses vi om tretton dagar, typ... ;( 
 

SKAJP MED MY BABE :*

LOVELOVELOVE DRAMATIC NIGHT OR WHAT?? ♥ ;*

Dagens outfit!

Jeans: Rock and Republik
Skjorta: Hemsydd
Örhängen: Glitter


Regina Spektor VS Lana Del Ray

  
Båda är grrrymma, men vem är bäst? :D

Brandlarm

Lite bilder från Brandlarmet som började på biologin och några som togs när vi kommit in igen! :)

HOS VIDABABE :*


Middag på Koh Phangan

Ikväll firade vi vår snartkommande resa med äkta Thailändsk mat på restaurangen Koh Phangan. Det var mysigt och väldigt gott!! Ibland kommer det åska och blixtar, väldigt spännande! Jag åt nudelwok med jordnötter och kyckling. Till efterrätt blev det husets egen sorbet.


Card house.

Byggde ett korthus med fyra våningar, SATISFACTION. Har försökt göra det sen jag-vet-inte-när, typ fem månader.. Är sjukt stolt över mig själv nu!! ;)


Homemade shorts

Dessa shorts var nyligen ett par trasiga jeans från Gina tricot med hemska skinnlappar på knäna. Jag inspirerades av Runwaydreamz och satte på nitar från ett gammalt bälte. THAT'S WHAT I CALL RECYCLING❤


SÅ SJUKT MYCKET JOBB!!!

Hej, önskar att jag kunde lägga hela denna kväll på att blogga men tvärr har jag väldigt mycket att göra i skolan just nu, ska ju åka bort och allt. Ni  får klara er med arkivet ett tag ;)
ÖNSKA MEJ LYCKA TILL :*

Hos Vida

Hejhej. Detta inlägg skulle ha publicerats när jag va hemma hos VidaBabe, men mitt internet ville visst inte det. Iaf, igår kväll cyklade jag randomly hem till Vida och gjorde nåt random. Nu vet ni ^^


LOL that's true

Hahahahah, så sant, allt ihop ;) speciellt de två sista!♥

More pictures of today

2, jag och Issa på rasten
3, katt som Matte ritade till mig
1, musiken jag lyssnar på just nu

Random ordning jag vet ;)


Dagen idag

Hej på er!! Idag blev det rätt stressigt, där av inget bloggande. Så nu berättar jag vad som hänt idag...
Först var jag i skolan och sprang runt och skrek okontrollerat. Efter det åkte jag ner på stan för att shoppa loss! Jag köpte en liten, lila kånken och björnkoftan från NYorker ^^
Nu har har jag målat naglar blodigt röda, HAHAH ;)


SNYGGASTE FRISYREN EVER!!!

VISST ÄR DEN SNYGG!?!! ;DD

DEN INNEHÅLLER:
  • 1 hårdounut
  • 1 hårklämma
  • 1 strumpa
  • 2 hårnålar
  • 1 bälte
  • Emilias tofs
NORMALIT<3

Ny profilbild :D

U like? ;)

Skypetime! ;)

Nu skypar jag med IssaMyLove, och vi dansar virituell tryckare, HAHAH ;) Här får ni lite fina kärlekslåtar att drömma till♥
Vi dansar till I Want To Know What Love Is, TÖNTARFRÅNÅTTIOTALET.SE :*

Svar på kommentarer!

Nora Om: Ny design
jättefin design!!!
Svar: Tack :)
 
Diddi Om: Ny design
Skit fin!
Tack unge :*
 
Diddi Om: Angel Crash
Man ska ju klä sig så på festen! 
Förresten på nåt sett påminner kläderna mig om Nora i Fallen ängel! ;)
Svar: Tjaa... de tvar lite på henne jag tänkte. MY ANGEL <3
 
Hahah den filmen :D jag har den :D . Jag brukade kolla på den hela tiden förut :D <3
Svar: Jag älskar den!!! Fråga inte varför ;)
 
Jag blir alltid glad för kommentarer, ju mer ni kommenterar desto bättre! C:

Embed Spotify playlists

Som ni ser har jag upptäckt att man kan "bädda in" spellistor och låtar från Spotify, där av massor av musikinlägg, hahah ;) Nu kommer det bli en del musik här på bloggen framöver! :D
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, sitter här och lyssnar på melankolisk musik. Normalt eller vad? Owo

Lucky Strike

 
Detta är pandan Lucky Strike som jag vann på Liseberg i sommras. Den heter Lucky Strike för att den ger tur, och för att det är typ världens ägigaste låt av Maroon 5 c:
 
ÄLSKAR DEJ MIN FINA FULA LILLA PANDAJÄVEL.♥

I'm a swifty<3

  

Maroon 5

 
Lyssna c:

What is friendship?


HAR JAG ETT LIV`!? NEJ.

FÖR VAD SKA JAG MED ETT LIV TILL NÄR JAG HAR INTERNET!?!? ;)
 
Lördag idag, och ingenting att göra. Eller vänta, det kanske jag visst har. Nu pratar jag med lite folk som kanske har lust att hitta på nåt. Nu har jag nåt på gång har alltså. WOW NU HAR JAG ETT LIV HEJDÅ ^^
 
PS. NEJ. jag har inte nåt liv, Tvyvärr. DS.

Två inlägg per dag!?!?

Vad håller jag på med?? Nu har jag gjort ett till inlägg per dag när jag åker till Thailand, inlägg som jag hade behövt innan jag åker... Har total idétorka nu, de sista inläggen jag skrev blev riktiga plågor att komma på. Nu kan man åtminstone va riktigt stolt över sig själv! ;) OCH DÄR MED SÄGER JAG GODNATT.

Dagens vill ha!

Konken Mini att ha som handväska ;) naturkompaniet, 499 :-

Elders react to GANGAM STYLE

 
Dom är så korkat gulliga♥

godnatt (-.-)zZ

Nu, efter två tillfredställande avsnitt av How I Met Your Mother från watchseries.eu, ska jag sova en lång och god natts sömn. GOD NATT. <3

Raww (=^.^=)

Tröja: H&M
Skor: Brandos.se
Shorts: runwaydreamz
Kofta: Asos.com
Bangles: Accessorize
Nail art design: Cutepolish
iPhone-skal: fyndiq.se

SIMS 3

HEJHEJ!!! Nu ska jag och min väääldigt sjuka syster spela sims 3. Ha kul. HAHAHAHAHAHAH. <3

Ny design

Hej! Som ni kanske ser har jag ny design på bloggen nu igen :) Tyckte att det inte längre passade med blommor och solnedgång, så jag gick ut med kameran idag och tog lite höstiga löv-och-regn-bilder. Om du inte ser den nya headern, uppdatera sidan!

New FB cover

Vad tycks? ;) Inte särskillt orginellt, bara instagrambilder, hahah :P

Dagens vill ha!

Hand cleanse gel från body shop - att ha med på Thailandsresan!

Angel Crash

Klänning: H&M
Skor: Jeffrey Campell
Jacka, fake tatoo: Gina Tricot
Halsband: Accessorize

SJUUUK D:

Wääk jag är sjuk idag :( Vill inte! Vaknade kvart i nio  (började skolan 8:55) och får panik. Ringer mamma och när hon svarar upptäcker jag att jag inte har någon röst. Men hon fattar det och säger åt mig att ta en Panodil och lägga mig i soffan. Sagt och gjort! Nu sitter jag och kollar på Chuck. HA EN BRA OCH FRISK DAG!!♥

Klar med de tidsinställda inläggen!

Nu är jag äntligen med mina fulfina tidsinställda inlägg som kommer att visas när jag är i Thailand. Jag är borta i 11 dagar, så det var rätt jobbigt att fixa ^^' Aja, nu ska jag sova. Känner mig fett sjuk eller något... Mår skit :(
 

Skype med de bästa <3

Jag o Alva sitter här och skypar med DaliaLove och IssaSweetie ;* MYYYS<3

Livets största sanning:

När du öppnar ett tuggummipaket i korridoren får du helt plötsligt 20 nya vänner.. C;


RSS 2.0