How was your day?

Hejpåallafina!! Här kommer några bilder från idag c:
1. Kofta från NYorker. Hot or Not? ;)
2. Lunch med syrran på sushi yama, Centralstationen. Vårt favoritlunchställe!
3. Fika när vi kom hem.


Till stan med syrran

HEJPÅER C: nu ska jag strax dra ner på stan med storasyster för att shoppa lite, har inte inte vart på stan sedan sommarlovet :O HAHAHAH fett nolife jag är... ;) Men vad ska man göra nere på stan när man håller på med hardcore pengaspar egentligen? Aja, nu måste jag sticka, vi ses sen/ikvl/nån gång :* <3

Lördagsgodis :D

Hellu :P nu har jag vart på affären och shoppat lördagsgodis. Underbar lördag, eller vad? ;) tänkte berätta om igår.. Vi träffades vid två-tiden och köpte godis till filmerna som gick under temat "CUT"; Arne Dalh Ont blod, Sweeney Todd och Edward Siccorhands, HAHHAH ;P Vi hade GÖRKUL❤


MOT EMILIA

Ska nu iväg till älsklingen Emilia för en heldag med film och mys<3 HA DET BÄST idag så hörs vi senare, eller mest troligt, imorgon! PÖZZ PÅ ER ;*

Dagens vill ha!

Jumpsuit från Asos
Klänning från Levi's
Vilken är snyggast? C;

HAHAHAHAHAHAHAH DÖÖÖR


TRÄNINGSVERK D:

Igår kväll var jag ute och joggade med Alva, fett trögt/stört/underbart<3 Har verkligen saknat henne sedan hon slutade. Nu har jag så sjukt mycket träningsverk att jag AVLIDER TOTALT. Men man känner sig som en duktig och sportig människa hahah ;)

Nu ska jag sticka iväg till skolan, ha det GÖRGÖTT!!

Dagens vill ha!

Klicka på bilden för att komma till hemsidan!

Dagens vill ha!

iPhone-skal från accessorize.com, de har många fina och snygga skal. Kolla!

Tidsinställda inlägg

Okej, sämst uppdatering nu, vet... Skyller på att jag håller på att förbereda 11 tidsinställda inlägg, hahah ;) Dessa inlägg kommer när jag åker till thailand, när det nu är... Men mer om det senare, nu är det MAAAAAAAAAT!!!!!!

HAPPINESS OVERLOAD

I can't believe it I can't believe it I can't believe it I can't believe it!!! It's mine now❤


REEEEEEEE TAAAAAAAAARD.

 
gif maker

Godmorgon

Hellu! Tänker faktiskt försöka blogga lite mer igen, så det är lika bra att börja på en gång. Men det är lite svårt att få ordning på bloggandet när man inte har någon ordning på sig själv.. :c

Idag har jag skolfoto, är fett creeped out eftersom att man tydligen måste sitta på ett jättefult sätt (säger min storasyster i alla fall, hon kanske LURAS :O). Ska bli kul! Hoppas man inte ser ut som ett freak i alla fall ;)
Nu ska jag gå och göra massor av viktiga saker, HEJDÅ :D

Friidrottsdag

Idag hade vi friidrottsdag med skolan på studenternas IP. Det var verkligen skitkul, men kallt så in i helvete. Bra kämpat allihopa!


The Parent Trap

Såg nyss på 'the parent trap' med Lindsay Lohan (SÖTSÖTSÖT)♥ här är en länk till en full version med HD, perfekt ljud och allt på YouTube! Kolla vetja ;)

Annie och Hallie <3 :*

Williams lista

Som jag hoppas att ni vet har William Spetz nu avslöjat vad hans hemliga projekt som han jobbat med under sommaren är för något, nämligen en serie som heter Williams lista (om ni inte visste det). Kan inte vänta!! :D♥ läs mer här
HAN ÄR SÅ SJUKT UNDERBAR♥ Visste ni att jag har vert inne på ICA på Teg en million gånger typ? Känner mig fett cool, HAHAH.

ALLTSÅ:
23 september
19:00
SVT HUMOR
ÄR NI DÄR MED MIG!? C:

Ten good ones.


Klicka på bilderna för att lyssna på på YouTube♥

Texting buddy

Jag och min älskade unge Dalia sms:ar nu igen fast jag dör av trötthet. Nu sover jag i princip.. (-.-)zZ hahah ;)


Godmorgon!

Hej på er! Sitter nu och äter frukost tillsammans med mina facebookvänner ^^Älskar att vara ensam hemma på morgonen, för då får man göra som man vill och sitta med datorn vid mabordet, HAHAHAH.
 

Friends of mine


Rock Your Body

Tröja, bälte, jeans, örhängen: Gina Tricot
Skor: Dr Martens
iPhoneskal: T-shirt store

After school ;)

Sitter och chillar med mina frendos c: det blåser rätt bra idag, HAHAH xD


Fysik


Nyklippt!

Var hos frissan idag och klippte mig. Tog inte mycket, bara topparna och lite uppklippt c: syns inte så mycket skillnad på bilden, men det är stor skillnad när man har det på huvudet, hahah ;)


ISABELL ÄR BÄST.

Så ni bara vet det ^^ SÅ DÄR NU HAR JAG MINSANN UPPDATERAT.

Sommar för evigt

Läs "sommar för evigt" av Jenny Han. Underbar bok som kramar ur det sista av sommaren! Allt som spelar någon roll börjar vid havet...


Dagens vill ha!

Bullboxer modell 399513

MÅSTE. HA. DESSA. SKOR. Så jättefult underbara♥ Håller på att få en rageover, DET FINNS INTE RÄTT STORLEK I LAGER!!! Vill ha dom nuuu :(

Wääk VARFÖR!?!?

Upptäckte nyss hur fult det ser ut när jag har svarat på kommentarnerna på min blogg, står inte ut! Blev tvungen att ta bort kommentarerna :( FUIGT VÄRRE.

Things I Want


JAG DÖÖÖR♥

Se först den ena videon, sedan den andra ;) 
 
 
 

THIS SHIT IS THE KEY OF AWSOME. Kolla på YouTube så finns det typ 40 till♥

Boulevard of Broken Dreams

Hej! Tog nyss ett skönt bad och sitter nu och tränar in en gammal Green Day-låt. Egentligen är det min storasysters läxa till musiken, men om gitarren och noterna ligger framme kan jag inte låta bli, hahah ;) sov gött små grisar! Vi ses imorn!

Blue Influence



Tröja och jeans; H&M
Scarf; nelly.com
Hörlurar; Urbanears
Väska; Accessorize
Skor; bullboxer
 
Fick lite inspiration av Vida idag, hon och hennes nitar, urbanears och blått, haha... + att hon valde tröjan ;) Tycker verkligen att blått är HELGRYMT, HAHAH♥

HAHAH.

Doris-serien i UNT är så sjukt dålig. Usch och fy. Morning totally destroyed.


Adidas Orginals

Finns hos stadium

Hittade dessa läckra plagg när jag var ute på spaning. Gillar verkligen Adidas Orginals, även om den mest extrema sport jag ägnar mig åt är lord of the rings-maraton, haha ^^ Min favorit är den svarta huvtröjan, vilken är din? :)

Dagens outfit

Tröja: sidenselma
Jeans Rock and Republic


Sjuk :(

Igår behövde jag gå hem från skolan pga. mitt öra, hade sjukt ont. Har haft en del problem med öronen... Var sjuk 25% av höstterminen i femman och de sa att jag kanske skulle behöva gå om. Som tur var slapp jag det :) Ska försöka göra lite läxor och så nu, ha det bäst!

Olws are so high fashion!

Find theese and more hot owls at accessorize.com

Instagram photos


Follow me @ instagram - mallabralla99

Stilspaning på accessorize

Som ni kanske märkt har jag stilspanat på accessorize en hel del idag och igår, därav har jag bestämt mig för att göra en ny kategori här på bloggen; Stilspaning. Där hittar ni allt från outfits till tips på allsköns modesidor. Hoppas ni gillar den! :)

Ny header

Hej! Gillar ni min nya header? Ni kanske känner igen några av bilderna, har tagit alla nu i sommar. Ville ha en header som kunde bevara det sista av sommaren ett tag till♥
Om ni inte ser heardern, uppdatera sidan.

Get Happy Feet

Dessa och fler coola strumpor finns på accessorize.com

Navy beach

Navy beachwear from accessorize.com

Elevrådet :D

Hej! Är så sjukt lycklig, jag har blivit vald till elevrådsrepresentant. Är som klippt och skuren för detta uppdrag! TACK GUD FÖR ATT DU BESVARAR MINA BÖNER OCH TACH MÄNNISKOR FÖR ATT NI RÖSTADE PÅ MIG❤


Winnie the Pooh

 
"Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte får vara två om dem. Det är bra mycket trevligare att vara två."
 
"Kanin är begåvad. Och han har Hjärna. Jag antar att det är därför han aldrig begriper någonting."
 
"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."

-Nalle Puh, A. A. Milne

Mina vänner...

... Som ser sjukt störda ut❤ Älskar er babes ;*


Hejhej c:

Lite fina ego pics ;)


We are never ever getting back together

 
MUSIKVIDEON ÄR HÄR - FY FAN VAD RANDOM OCH SKÖN :D ♥

PASSFOTO!?!

USCH OCH FY Var och tog passfoto tidigare idag, det är något med deras kameror som gör en ful. Min haka och underläpp helt störda ut :(

Nu sitter jag här och försöker lära mig spela Ours - Taylor Swift♥ Älskar den låten! 
 
Senare ska jag bort till Vidababe för att myysa med tjejerna! :*

Varför är William arg?

HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAH världens roligaste klipp<3 
Stackars männsiska som gör bort sig så totalt i TV. Men det är ändå en GÖÖÖRBRAAA video :D

RSS 2.0