Borta bra, hemma bäst.

Hej! HEMMA NU. Fett skönt att sova i sin egna säng, duscha i sin egen dusch och äta sin egna turkiska yogurt.
Kan passa på att berätta att vi körde direkt från liseberg kl. 19 igår kväll till uppsala, kom fram vid 1 typ, hahah. På liseberg var jag pessimist och satt helt avslappnad, på så sätt gick jag miste allt det roliga med åkningen e.e Men jag vann en pandagose och center♥ okej, båda var sjukt små, men jag vann åtminstone :D
Senare idag ska jag iväg och träffa Vida och Didar på lekparken. VI SKA LEKA HAHAHAAHAH Det lär bli lite galna bilder sen ;) Okej, dags att göra massor av superviktiga saker hejdå :*
Bild från förra året då jag var där, årets bilder kommer senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0