Böckerna

Idag lånade jag;
  • Min systers dotter har många pappor (fortsättning på I gryningen tror jag att mamma ska väcka mig)
  • De Rätta (fortsättning på Ful och Snygg eller ful)
  • Familjen Considines Förbannelse (samma författare som Tvillingarna Thornthwaites Testamente)
  • Animefilmen Legender från Övärlden (studio Ghibli♥)
Än så länge vet jag inte vad jag kommer att tycka om dessa, men jag väljer alltid böcker med största omdöme så jag förväntar mig mycket O.o Upptäckte tidigare idag att det är Christina Waldén som skrivit nästan alla braiga böcker;
  • I gryningen tror jag att mamma ska väcka mig
  • Min systers dotter har många pappor
  • Fallen flicka
  • Kort kjol
  • Eskort
  • Är det någon där?
...och en million andra böcker om viktiga och verkliga saker som är svåra att förstå att de faktiskt händer. Riktigt, riktigt bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0