JAG HATAR SOLKRÄM.

Okej, jag vet, solkräm skyddar huden mot jätefarlig UV-strålning och jag vill inte ha hudcancer, men endå! Solkräm är ju bara elakt och kletigt och man får i håret och på kläderna och hyn blir fet och USCH!! Jag har inte använt solkräm på hela sommaren, och nu är det plötsligt jätteviktigt. Jag har sådan hud som blir jättegrisröd, men i år har jag klarat mig undan eftersom att... världen har slutat vara elak mot mig...? Iaf vill jag inte ha solkräm. Åtminstone inte från COOP änglamark! Just det, det ekologiska syltmärket. Eller, kanske inte syltmärke, men de säljer mest sylt endå. Och nu är mitt hus fyllt av Schampoo, balsam, smikborttagning, tooner, solkräm och myket mer av änglamark. DERAS SOLKRÄM ÄR TJOCK OCH ÄCKLIG TESTA INTE.
Jaha, man är visst lätt agressiv så här på morgonen. Men seriöst, undvik coop änglamark om du inte är jätteallergist mot parfymer och sånt eller är i behov av ekologiska morötter. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0