Nya blogg.se

Hejsan svejsan!
Nu sitter jag här och tampas med nya blogg.se, jag var verkligen fäst vid det gamla systemet och absolut ha kvar det. Men det finns vissa nya funktioner som jag gillar, t.ex. inläggen auto-sparas hela tiden vilket är bra eftersom att man ibland glömmer att denna elaka webbplats loggar ut en när man trycker på publicera om man väntat för länge, man kan ladda upp massor av bilder samtidigt och ibland kommer det KOSSOR♥
 
btw LÖWLÖWLÖW till mina kossor Dalia och Issa som flytt Muppsala till till respektive släktningar i coola länder. Sjäv ska jag ge mig av norrut imorn, sommarstället, gamla vänner och mor- och farföräldrar väntar. Tidsinställda inlägg på G! Ska göra inlägg för två veckor på en eftermiddag, wisch mi godd luck c: Nya boktips, Outfits och VIKTIGTVIKTIGTVIKTIGT inlägg som kommer imorn kl. 12:00. Ja visst ja, alla inlägg kommer klockan 12:00 kommande 14 dagarna, men imorn är det extra viktigt att ni kollar O.o
 
Sen ska jag SMS-blogga lite också, men vi får se hur det går eftersom att mitt nummer fortrarande är anslutet till min gamla blogg...? Aja, nu har jag lite att göra innan jag kan luta mig tillbaka med min nya älskling; Fallen Ängel. 
Vi hörs om ett tag! c:
 
PS: upptäckte nyss att på nya blogg.se funkar kortkommandona på tangentbordet för fet, kursiv och understruken text! YAYAYAYAY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0