Mina vänner

Efter skolan brukar jag hänga med de mest awsome människorna i världen; A.S.S. - After School Smex. Vi är sååå coola och underbara och smexiga, det är helt sjukt <3
Alva
En riktig liten skitunge som lämnar gluntenbarnen till hösten för att börja på fotbollsprofil. Galen och underbart vacker♥
Didar
Började i klassen i höstas, men det känns som hon alltid varit här. När man är med henne vet man aldrig vad som kommer att hända!
Dalia
Min lilla unge c: hon kallar mig för mamma, och det är inte oförtjänt, om man säger så. Två ord: G U L L I G & H Y P E R A K T I V
Smexig så in i helvete :* Så awsome får man nog inte vara, men eftersom att hon är en liten ganster så är hon det endå :P
Issa
Stark och vacker, bästis sedan trean. Hon har alltid tid över för en vän i nöd♥
Jonas
Den schtekiga biffen ;) En sjukt cool snubbe med unik humor som alltid hänger på när man ska göra nåt kul.
Nora
När vi var yngre brukade vi alltid leka att hon var min hund, knorren. Kanske för att hon är så sjukt lojal♥ Söt och smart tjej som man alltid kan lita på.
Mattias
Ingen bild på honom, tyvärr. Han sitter oftast inne med datorn istället för att hänga med ut, men när han väl gör det har vi alla väldigt kul :D
A.S.S in my heart♥

Emilia
Hon brukar inte stanna kvar efter skolan, men hänger med oss dagtid. Hon har verkligen hjälpt mig det här året med skolarbetet, tack för det. Hade behövt gå om utan dig♥ Smart och gullig unge som jag alltid kan lita på c:

Kommentarer
Postat av: Diddi

Neeeej. Kommer grina! <3

Gud vad gullig o söt du ar ;*

2012-06-26 @ 14:10:56
Postat av: Vida

Aw, fett fint inlägg! yeah! Jag är en riktigt gansta bro :*

2012-07-05 @ 03:08:37
URL: http://vidaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0