Svar på kommentarer nu igen!

Anonym om Svart eller vit?:
Svart så klart är du galen :;( dom vita blir fett smutsiga och gråa :((
sandra:) om Dagens + dåliga nyheter:
svart, svart, svart <3
Anonym. om Dagens + dåliga nyheter:
skaffa en svart! sååååå mycket snyggare ! passar liksom dig mer.
Funderarar faktiskt på att ta svart, trots att vit leder på omröstningen :) Passar till fler skal och ser mindre smutsig ut. Men vit passar ju min macbook så bra.. :/ fortsätt rösta på allihopa, behöver verkligen hjälp! :)

Daddi om Dagens + dåliga nyheter:
men malin det är sjäkvklart att du måste fixa abonnemanget. vanliga sim kort passar ej till iphonens jag behövder oxå vänta ett tag
Ja Dalia såklart jag ska köpa abonemang! :) eftersom att jag fick ett abonemang med surf förra året i födelsedagspresent så måste jag vänta tills tionde agusti för att uppsägningstiden ska komma, dampade bara lite på att det var så långt kvar c: KOOSSA LÖWW JU *_*

Daddi om I love baking♥:
mahahahah mina bilder lööw ju ko . Alva ville inte ens ha :c
Ahhahahah vet, fett mobbat jue :c frostingen va väldigt äcklig vi hade för mycket karamellfärg :( Jag tror att det va jag som tog närbilden ;) LÖÖWW JU KOOO *_* ♥
Daddi om Pooldopp:
Mahahha stackare - :3
Buhu, jag har en pool det är så synd om mig, eller..? inte direkt koossaa muu c: '-'
Diddi om Fynd på T-shirt store:
Faaaan vad duktig du ar <333
Bra jobbat tjejen!
Daddi om Fynd på T-shirt store:
OFTA DU ÄR SJUKT >BÄST PÅ ATT FIXA PENGAR - 4-3 dagar redan så mycket c: <3 :D ;) :)
Tack tjejer, ni peppar mig att jobba mer ;*
Ger allt för er, ni är bäst ♥ Ibland hittar man sånna människor som man kan prata, skratta och gråta tillsammans med. Människor man kan lita på och vara sig själv med. Ni är precis sånna mänsikor c:

Kommentarer
Postat av: Issa - The one and the Only (:

jag tycker oxå svart. passar liksom dig mer C:

Svar: mahhahah issa du e wierd ibland ;) du har valt vit på frågan på fb, och sen säger du svart här...? MUUU PÅ DEJJ <3 <3
Malla

2012-06-27 @ 22:19:50
Postat av: olivia.

jättefin blogg. svart passar i alla fall bloggen mest o dig :D

2012-06-27 @ 22:20:47
Postat av: Anonym

Spelar roll om den inte passar din dator .det blir ändå för mycket vit . Svart är så mycket finare och det är tråkigt .eftersom alla verkar gilla vit så köper alla den och det blir bara dryg .

2012-06-27 @ 22:20:55
Postat av: Silia

Hur fick du bakgrunden bakom bilderna i headern ?

2012-06-27 @ 22:21:20
Postat av: Daddi

Hahahah Nawwwww Malin jag håller med om det och i vissa stunder behöver man dom OCH NI FINNS DÄR C: <3 LÖWJUKO

2012-06-28 @ 12:17:33
URL: http://engeishasmemoarer.blogg.se/
Postat av: Daddi

Yeah malin jag tror oxå du tog den bilden c: <3

2012-06-28 @ 21:07:12
URL: http://engeishasmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0